حرم حضرت معصومة سلام الله علیها. مرقد السیدة معصومة سلام الله علیها
 
السلام علیکم یا اهلبیت النبوة
عـکس های عتبات .. صور العتبات


نظرات شما عزیزان:

m.reza
ساعت20:21---11 بهمن 1390
سلام دوست گرامی عکسها را دیدم خیلی جالب و قشنگ بودن. وب خوبی داری. در ضمن ازت ممنونم که از وبم دیدن کردی. اما ازت گلگی دارم. من عضو وبلاگت شدم اما شما هنوز عضو نیستی... خوشحال میشم اگه به عضویت وبلاگ من در بیای. بازم به من سر بزن... با تشکر
پاسخ:ببخشید من نشد بیام ببینم شما که خوتون لینک هوشمند کردید!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان السلام علیکم یا اهلبیت النبوة و آدرس atabat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 498
بازدید کل : 48749
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1